Известие

Collapse
No announcement yet.

Трудно влиза 2ра скорост

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Трудно влиза 2ра скорост

    След един куп проблеми които излязоха след като си купих алфичката УЖ за хубава дойде ред и на поредния.Не знам дали го е имало още като я купих, но днес го забелязох.Когато и дам по така жегата на първа скорост до към 6500 оборота натисна съединителя и придвижа лоста към втора скорост НИЩО не се случва.Втора не иска да влиза.Помислих, че нещо не съм натиснал съединителя както трябва.После даже махнах постелката и реших да пробвам отново, но същата работа няма 2-ра.Като поспаднат оборотите до към 4500 влиза.Дали ви се е случвало нещо подобно и от какво може да е ? Благодаря предварително.

    П.П Не съм пробвал с 3та и 4та така ли е, защото в Добрич нямаме пътя за такова каране.
    Last edited by Subsense; d.m.y г., 19:49.
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 1998 LPG -ex
    Fiat Tempra 1.6 i.e LPG - 227 000 km - scraped
    Lancia Lybra 2.4 JTD 03' 150 hp

  • #2
    Ми не съм си правил тоз експеримент, пък и аз карам на слух не си гледам оборотомера.Един два пъти ми удари прекъсвача и тогава изхърква 2-рата.Ама това беше преди да си преправя генерацията.От много високи обороти на първа файда няма, само шум и бели, научи се да вкарваш двигателя в обороти.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #3
      Тва не е ли за онея ремонти, дето частта струва 15лв, а труда 300
      Alfa 156
      ::::1.8ts::::144hp::::'98:::::
      sigpic

      Comment


      • #4
        И на мен ми се е случвало в най високите обороти втора да не влиза като у тях си...Ако сръчкаш лоста малко по рязко, ще влезе с леко прехъркване, само че не знам колко е полезно това за кутията.
        156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

        Comment


        • #5
          Най вероятно е заминал синхронизатора ,не знам дали не е по евтино да си намериш здрава скоростна кутия ,или да включваш 2-ра на по ниски обороти.
          159 1.9 jtd TI
          156 1.8 ts 99g ex

          Comment


          • #6
            Това си беше единичен случай за смяна на скорост при такива обороти.За момента не смятам да обръщам внимание на този ако мога да го нарека проблем, защото започнаха да се обаждат куп други неща които са по наложащи (като например дебитомер,ламбда сонда,накладки, спирачни дискове и доста работа по окачването, смяна на свещи, клатенето на обороти на празен ход и др. ) иначе благодаря за мненията.
            Last edited by Subsense; d.m.y г., 23:42.
            Alfa Romeo 156 1.8 TS 1998 LPG -ex
            Fiat Tempra 1.6 i.e LPG - 227 000 km - scraped
            Lancia Lybra 2.4 JTD 03' 150 hp

            Comment


            • #7
              За клатенето на обороти опитай това:
              1.Вадиш датчика от дебитомера и със спринцовка и игла го почистваш със спирт.
              2.Разхлабваш скобата на дросела от въздуховода,изваждаш тръбата и с памучен парцал и кореселин внимателно почистваш дросела отвсякъде.
              3.Даваш на контакт за 90сек.
              4.Изключваш от контакт за 90сек.
              5.Палиш и правиш кръгче на квартала.
              Ако продължава да клати може да опиташ да свалиш минуса на акумулатора за 30-ина мин., после да го закачиш и пак процедури 3,4 и 5.
              Ако и това не помогне бегай на диагностика и стискай палци да попаднеш на майстор
              Alfa 156
              ::::1.8ts::::144hp::::'98:::::
              sigpic

              Comment


              • #8
                Мерси ! Днес след работа ще пробвам
                Alfa Romeo 156 1.8 TS 1998 LPG -ex
                Fiat Tempra 1.6 i.e LPG - 227 000 km - scraped
                Lancia Lybra 2.4 JTD 03' 150 hp

                Comment


                • #9
                  Вкарвай втората с двоен съединител Ако не знаеш как се прави питай някой камионджия ама от старите не тия дето карат сега автоматици Като свикнеш ще си свиркаш, а и ще си един левел по-добър водач
                  sigpic
                  156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                  "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                  Comment


                  • #10
                    После като се качи на уазка, ще шашне и протата в офроуд форума...

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Subsense Покажи съобщение
                      Това си беше единичен случай за смяна на скорост при такива обороти.За момента не смятам да обръщам внимание на този ако мога да го нарека проблем, ..........
                      Този така наречен/омаловажен проблем от теб изобщо не е малък, и колкото повече време минава толкова по-скъп и сложен става...
                      А другите се оправят сравнително лесно с много малко вложен труд в сравнение с проблема, на който смяташ да не обръщаш внимание.
                      Не те плаша, но го следи да не се задълбочи...

                      Първоначално публикувано от StanG Покажи съобщение
                      Тва не е ли за онея ремонти, дето частта струва 15лв, а труда 300
                      Да това е от онези ремонти само, че частта струва не 15лв а 10х15лв и то само една от частите, а покрай нея има поне още 2 на цена поне 2х(10х15) всяка. За труда не знам ама може и да са 300.
                      Last edited by n_netov; d.m.y г., 22:34.
                      Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщение
                        Този така наречен/омаловажен проблем от теб изобщо не е малък, и колкото повече време минава толкова по-скъп и сложен става...
                        А другите се оправят сравнително лесно с много малко вложен труд в сравнение с проблема, на който смяташ да не обръщаш внимание.
                        Не те плаша, но го следи да не се задълбочи...



                        Да това е от онези ремонти само, че частта струва не 15лв а 10х15лв и то само една от частите, а покрай нея има поне още 2 на цена поне 2х(10х15) всяка. За труда не знам ама може и да са 300.
                        Умаловажавам го, защото за зимата имам друга кола и Алфата няма да я карам .Ще си почива в гаража, а именно там ще сменим доста работи и на пролет като я изкарам вече мятаме и скоростите да погледнем какво и как
                        Alfa Romeo 156 1.8 TS 1998 LPG -ex
                        Fiat Tempra 1.6 i.e LPG - 227 000 km - scraped
                        Lancia Lybra 2.4 JTD 03' 150 hp

                        Comment


                        • #13
                          Аз го имам същия проблем само че ми не влиза над 7000 оборота до 7000 влиза просто не иска малка част от случайте влиза леко изхърква синхронизатор е ама тва ми се случва един път 3 месеца да я ремба до толкова не е болка за умиране ....
                          sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                          Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                          И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                          Ramstein - Benzin
                          https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                          Comment


                          • #14
                            Докато махах изгорялата от слънцето вече кожа на скоростия лост видях това Какво е това което от автокъщата са вързали с някаква тел по дяволите ???
                            Attached Files
                            Alfa Romeo 156 1.8 TS 1998 LPG -ex
                            Fiat Tempra 1.6 i.e LPG - 227 000 km - scraped
                            Lancia Lybra 2.4 JTD 03' 150 hp

                            Comment


                            • #15
                              колега имах абсолютно същия проблем разглобихме кутията и нищо не се видя колегата изхвърли от вътре нещо ама не ми каза какво сменихме и маслото и сега си е наред незнам какъв съвет да ти дам освен да смениш маслото понеже аз работя в сервиз и труда по разглабянето ми е без пари немога да те посъветвам да я отворите понеже незнам дали ще се оправи при мен това се случи
                              Lancia Y-10-DEAD
                              Fiat Tempra-EX
                              alfa 156 1.8 TS

                              Comment

                              Working...
                              X